Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lisowczyk | użytkownik

imię i nazwiskoAdam Melaniuk adresDubów / Biała Podlaska zarejestrowany15.11.2008 @16:35:22 ostatnio na stronie23.01.2017 @17:56:54

Witam!

Jestem amatorem fotografii. Liczę na cenne uwagi i przydatne rady Nie biegam na co dzień z aparatem gdyż zbieram na chleb ;p więc zdjęcia wrzucam co jakiś czas.


Pozdrawiam serdeczne

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty151 komentarze5530 posty na forum1

komputer / sprzęt
Sony Alfa 77 + Minolta 50mm 1,7 + Sigma 18-250mm F3.5-6.3 DC MACRO + Metz 36 AF-5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~neskaklar    08.12.2011 @10:53:43
Tak miało być dzięki
~Damian88    22.10.2011 @18:45:31
Pozdrawiam serdecznie
~Machonis    22.10.2011 @15:54:56
Dziękuję...
Pozdrawiam...
_______
''Your mind is the tool, Photoshop is just the canvas...''
http://www.artbymachonis.cba.pl
~asiulla007    23.07.2011 @22:44:37
no tak w zimnie nie ma co robic tam :D
~asiulla007    23.07.2011 @15:18:52
podobać ? czy ja wiem ja chyba bym nie mogla mieszkac na stale, ale wyjechac na troche czego nie ; d moze dlatego ze teraz juz bardziej jestes dojrzaly i szukasz czegosc innego :d
~asiulla007    22.07.2011 @21:25:42
aaaaaaaa zapomnialam ze na tym swiecie wieś istanieje moze dlatego ze z miasta jestem to nie wiem co to ...
~Migawka89    22.07.2011 @21:22:24
;o)
~asiulla007    22.07.2011 @14:01:28
wielkanocnym ? hahaha chyba juz po wielkanocy jest widze wlasnie jakiegos kurczaka w galeri twojej ; p
~itstoogoodtobetrue    21.07.2011 @23:46:10
dziękuję za opinię
właśnie za późno się zorientowałam, że tam coś wystaje ;]
_______
"Fotografując staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył" - Robert Bresson

więcej fotek na:
http://www.facebook.com/MartynaCichoszPhotography
~carelessandalone    20.07.2011 @14:32:46
dziękuje ; )) ; D / świetne roślinki w galerii ; )
~marcelina505    20.07.2011 @09:40:28
Zrobiłam takie, na których jest w całości, ale mi się nie podobały
~marcelina505    20.07.2011 @09:37:10
W sumie, to nie gitara miała odgrywać najważniejszą rolę na zdjęciach, tylko modelka Gitara była po to, żeby zdjęcia były bardziej... country
~maajdan    19.07.2011 @22:32:50
dzięki! ;D
_______
Oceniłam Ci pracę? To sie zachowaj jak człowiek i się kuxwa odwdzięcz -,- ;DD
~GloomyRaven    18.07.2011 @12:08:30
Dzięki! (za zapraszanie do siebie grozi ban )
_______
JESTEŚ Z PUSZCZYKOWA? ZAPRASZAM DO: http://www.digart.pl/grupy/9730/Puszczykowo_Photographers/
~zielonamroweczka    18.07.2011 @12:05:01
dziękuję za komentarz pozdrawiam
~euphoria77    13.07.2011 @22:06:12
dziękuję za miłe słowa
~euphoria77    10.07.2011 @19:33:09
ok 3mam za słowo pozdrawiam !!
~euphoria77    09.07.2011 @17:38:29
dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej pozdrawiam!
~kali1989    20.06.2011 @17:02:00
dziękówka !
_______
ciągle biegnę, nie umiem się zatrzymać.
Każda próba zatrzymania się powoduje świadomość, że czas ucieka i nigdy nie wraca.

http://www.ex_450.maxmodels.pl
~ZielonookiBandyta    20.06.2011 @13:41:44
dziękuję za miłe komentarze
~Z3NDER    18.06.2011 @22:30:10
dzięki za odwiedziny
~Miodula    18.06.2011 @21:34:25
ja też. ale żeby ono ostre było...
~kamixc    18.06.2011 @21:02:37
Dzięki
_______
Miło jest otrzymywać komentarze? No to może się odwdzięczysz ?
~modellato    18.06.2011 @19:04:21
hahahahah mam taką nadzieję również powodzenia!
~Madeleiney    18.06.2011 @19:00:44
dziękuję za opinię mojego zdjęcia
pozdrawiam!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt